اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

خطوط هوایی امارات: اوج بزرگ ترافیک سفر از فردا آغاز می شود

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، خطوط هوایی امارات از فردا (6 ژوئیه) با تعداد زیادی از خانواده‌ها برای تعطیلات تابستانی، نرخ سفر را به اوج خود رساند. این شرکت هواپیمایی از مشتریان خود خواست تا زمان بندی پروازهای اصلی را در نظر بگیرند و از بستنی رایگان خطوط هوایی امارات برای خانواده ها در فرودگاه لذت ببرند.

خطوط هوایی امارات یک شرکت هواپیمایی مورد علاقه برای خانواده ها است و سالانه بیش از یک میلیون کودک با پروازهای آن در سراسر جهان سفر می کنند و خدمات متعددی را به طور خاص برای خانواده ها ارائه می دهد. در طول دوره اوج سفر امسال، به مشتریانی که با خطوط هوایی امارات از دبی عزیمت می‌کنند، توصیه می‌شود در طول برنامه‌ریزی سفر خود زمان بیشتری را برای در نظر گرفتن تاریخ‌های اصلی سفر اختصاص دهند تا با توجه به تراکم ترافیک مورد انتظار، تجربه سفری آرام داشته باشند.

هواپیمایی امارات برای جلوگیری از تاخیر، از مشتریان خود خواست حداقل سه ساعت قبل از زمان حرکت پرواز خود در فرودگاه حضور داشته باشند، مراحل سفر را تکمیل و یک ساعت قبل از زمان پرواز در گیت مبدا حاضر شوند.

خطوط هوایی امارات دیروز در بیانیه ای اعلام کرد که مسافران می توانند مراحل سفر را در خانه خود در دبی و شارجه انجام دهند، جایی که کارمندان مراحل سفر را در منزل، هتل یا دفتر مشتری تکمیل می کنند و چمدان ها را به فرودگاه منتقل می کنند. مسافران می توانند این سرویس را حداقل 24 ساعت قبل از پرواز رزرو کنند.

این شرکت از مشتریان خود خواست تا اپلیکیشن هواپیمایی امارات را دانلود کنند، جزئیات پرواز را دریافت کنند، رزرو را مدیریت و اصلاح کنند، کارت پرواز را به صورت دیجیتالی برای اکثر مقصدها دانلود کنند، اعلان وضعیت پرواز را دریافت کنند، منوهای پرواز را مشاهده کنند، قبل از غذا را در کلاس بیزینس سفارش دهید و خدمات خودرو را با راننده رزرو کنید و حتی از طریق سیستم سرگرمی داخل پرواز (یخ) فیلم ها را از قبل انتخاب و برنامه ریزی کنید.

مشتریان امارات همچنین می‌توانند شب قبل از سفر، چمدان‌های خود را بدون هیچ هزینه‌ای در فرودگاه تحویل دهند، زیرا کسانی که از دبی عزیمت می‌کنند، از این امکان برخوردار هستند که چمدان‌های خود را زودتر تحویل دهند و 24 ساعت قبل از حرکت یا 12 ساعت قبل از سفر به مقصد سفر کنند. ایالات متحده، و با نزدیک شدن به زمان حرکت، مشتریان می توانند مستقیماً به منطقه کنترل گذرنامه در فرودگاه بروند.

مسافران می توانند مرکز چک این را در مرکز مالی بین المللی دبی تجربه کنند، جایی که مسافران می توانند به راحتی سفر خود را تا 24 ساعت زودتر و تا چهار ساعت قبل از پرواز بررسی کنند. توجه داشته باشید که مسافران می توانند همه روزه از ساعت هشت صبح تا ده شب از خدمات این مرکز بهره مند شوند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا